مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مرحبا بالجميع أسعدنا انضمامكم الينا ونتمنى لكم الفائده والمتعة ... ....تنبيه هاااااام جدا !!! رجاءا عدم وضع الصور النسائية أو أى صورة تخالف الدين الاسلامى سواءا فى التوقيعات أو الصور الرمزية حتى لا يتم حذفها ذلك لأننا نريد النجاح والتميز ولا نريد البعد عن الله ... مع تحيات ادارة المنتدى

المواضيع الأخيرة
» عرض يوم السبت 18-5-2024 بفروع ماي واي
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالسبت مايو 18, 2024 10:09 am من طرف محمد رفعت

» كل يوم عرض جديد لمدة ٢٢ يوم ----عرض الاحد ٥ مايو 2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأحد مايو 05, 2024 8:47 am من طرف محمد رفعت

» اول عروض عيد ميلاد ماي واي ال 22 عرض لمدة يوم الخميس فقط 2 مايو 2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس مايو 02, 2024 9:57 am من طرف محمد رفعت

» بمناسبة عيد ميلاد ماي واي //لمدة ٢٢ يوم كل يوم عرض مختلف جديد في مايو 2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس مايو 02, 2024 9:55 am من طرف محمد رفعت

» العروض الاسبوعية وهدايا النقاط في كتالوج ماي واي شهر مايو 2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء مايو 01, 2024 10:39 am من طرف محمد رفعت

» كتالوج ماي واي شهر مايو 2024 ،صور كتالوج شركة ماى واى شهر مايو 4-2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء مايو 01, 2024 10:38 am من طرف محمد رفعت

» اكسترا تنشيط شهر ابريل من 19_23 ابريل 2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالجمعة أبريل 19, 2024 11:30 am من طرف محمد رفعت

» متفوتوش عروض ابريل الحصرية .. خصم 65% علي برفان اكسبلوجن يوم الجمعه 19-4-2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالجمعة أبريل 19, 2024 11:28 am من طرف محمد رفعت

» كتالوج ماي واي شهر ابريل 2024 ، كتالوج شركة ماى واى شهر ابريل 4-2024
مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالسبت أبريل 06, 2024 12:07 pm من طرف محمد رفعت

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..اسماء احمد عبد الصبور..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالثلاثاء أبريل 17, 2012 3:29 pm

انا عضوة فى سوهاج ومن شهر يناير لا شوفت الهدايا بتاعت البرامج ولا حتى اعرف حاجه عنها دا غير ان المندوب اللى بيوصل الطلبيات من فرع المنيا بيتعامل بطريقة زى الزفت وكاننا بنشتغل عنده وانا خلاص زهقت منه لان باشتكى للشركة والنتيجه لا شئ المهم انا قررت ابطل ماى واى ايه رائيكوا انا عندى حق ولا غلطانه ومشبيرضى يخصم المكافات وطريقتة وحشة كتيييييييييييير فى الكلام وممكن يسيب الواحد بيتكلم وياخد الطلبية يرجع بيها الفرع تانى شوفوا حل فى شحن فرع المنيا اللى من يهمه الامر

{.... توقيع اسماء احمد عبد الصبور ....}

محمد رفعت

{..محمد رفعت..}
إدارة المنتدى
إدارة المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالثلاثاء أبريل 17, 2012 3:38 pm

مع بدايه شهر يونيو سيتم افتتاح فرع ماي واي الجديد بسوهاج

وبإذن الله يتم تلاف مشككلات الشحن كلها مع افتتاح الفرع الجديد

في المشكلات الحالية يمكنكي التحدث لخدمة العملاء علي الأرقام التالية

01019422201

01019422217

01019422216

أو التحدث إلي مشرف الصعيد الأستاذ أسامه ورقمه

01019422357

{.... توقيع محمد رفعت ....}

لا اله الا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

my yahoo-mail : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
my facebook : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
membership form: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
telephone : 01117082083 - 01224890058 - 01068022080

عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: انا فعلا باتصل بناس كتير علشان صوتى يوصل    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالثلاثاء أبريل 17, 2012 3:50 pm

ياااااااااااااه انا كلمت ناس كتييير جدا والليدر دايما بتحاول توصل صوتى وشكوتى انا والاعضاء اللى تحتى لاكن دايما النتيجة الفشل والفشل بس طيب والهدايا اللى مابتوصل فرع المنيا اساسا علشان تيجى عندنا ولا حتى نعرف شكلها لا المسحوق ولا الحلة ولا الباور احنا بس بنعمل البرامج والنتيجة ان الفرع مافيهوش الهدايا ونص الطلبات بتيجى حاجات غيرها لان المطلوب مش موجود فى الفرع واكياس الخلطات والحاجات اللى شبهها كلها بتيجى مقطعة ومكبوبه على بعض ومش بيرضى المندوب يغيرها لينا بصراحة الكل هنا بدا يزهق زيحس ان العمليه مش مثمرة خالص وعلى كل حال بارك الله فيك حضرتك دايما بترد على مشاكلنا وتقريبا المنتدى هو اللى مصبرنا على مشاكل ماى واى فى الصعيد عامة ويارب يفتح الفرع بسرعة قبل الواحد ما ياخد على عدم الشغل

كرستين كيرلس

{..كرستين كيرلس..}
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالثلاثاء أبريل 17, 2012 4:36 pm

انا معاكي استاذه اسماء انا عن نفسي مش بيرضي يدخلي الشارع بتاعي وبيقول انه ضيق وده مش مظبوط انا تحت بيتي سوبر ماركت وفيه عربيات شركات بتدخل لحد المحل ومحدش بيقول ابدا الشارع ضيق وكل الاعضاء اللي تحتى بيقولها نفس الكلام انا مش بدخل شوارع ليه المعامله الوحشة دي
وكمان فعلا دايما الكياس بتيجي متفتح ومكبوبه في الكراتين ياريت الفرع الجديد يفتح خلينا نخلص بقي

{.... توقيع كرستين كيرلس ....}

عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء أبريل 18, 2012 8:21 pm

كرستين كيرلس كتب:

انا معاكي استاذه اسماء انا عن نفسي مش بيرضي يدخلي الشارع بتاعي وبيقول انه ضيق وده مش مظبوط انا تحت بيتي سوبر ماركت وفيه عربيات شركات بتدخل لحد المحل ومحدش بيقول ابدا الشارع ضيق وكل الاعضاء اللي تحتى بيقولها نفس الكلام انا مش بدخل شوارع ليه المعامله الوحشة دي
وكمان فعلا دايما الكياس بتيجي متفتح ومكبوبه في الكراتين ياريت الفرع الجديد يفتح خلينا نخلص بقي
تعرفى يا كرستين يا حبيبتى انا غلبت معاه ودايما بيرد بقلة زوق واسلوبة ينرفز على الاخر انتى فين فى سوهاج

seham.ahmed

{..seham.ahmed..}
عضو ملكى
عضو ملكى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء أبريل 18, 2012 8:29 pm

الصبر يا جماعة يعنى لما قرب الفرع يفتح

هتبطلوا شغل إللى خلاكوا إستنيتوا كل ده

هانت خلاص والمشاكل كلها تتحل بإذن الله

كلمى الأستاذ اسامه زى الأستاذ محمد ماقال

وهو فعلا إنسان مجتهد وهيساعدك بكل ما عنده

{.... توقيع seham.ahmed ....}

عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: انا فعلا عملت كده    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء أبريل 18, 2012 8:32 pm

انا عايزة اعرف عضوات سوهاج فين واخد منه طلباتى لغاية ما الفرع يفتح

seham.ahmed

{..seham.ahmed..}
عضو ملكى
عضو ملكى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء أبريل 18, 2012 8:36 pm

ممكن نتواصل بعد إذن الأستاذ محمد

رقمى هو 01093439135

كرستين كيرلس

{..كرستين كيرلس..}
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس أبريل 19, 2012 1:22 am

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

seham.ahmed

{..seham.ahmed..}
عضو ملكى
عضو ملكى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس أبريل 19, 2012 5:30 pm

الأستاذة كرستين أنا مسموح لى أكتب رقمى

على المنتدى لأنى تبع المجموعة الخاصة وممكن

كمان أظهر الكود الخاص بى للعضوية فى الشركة

حبيت أوضح لحضرتك

سعادالدابى

{..سعادالدابى..}
عضو ملكى
عضو ملكى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس أبريل 19, 2012 10:05 pm

الصبر جميل

التفاؤل هوأهم سمات الأيام المقبلة ونتمنى الخير لنا جميعا والأهم لمصر

قولوا أمين

الأستعجال بيضيع كل شىء اللهم أجعلنا من الصابرين برضوا قولوا أمين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

{.... توقيع سعادالدابى ....}

dina ali

{..dina ali..}
عضو ملكى
عضو ملكى

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس أبريل 19, 2012 10:15 pm

اسماء احمد عبد الصبور كتب:
كرستين كيرلس كتب:

تعرفى يا كرستين يا حبيبتى انا غلبت معاه ودايما بيرد بقلة زوق واسلوبة ينرفز على الاخر انتى فين فى سوهاج
مندوب الشحن ملزم انه يسلمك الطلبيةو لو في حاجه بياخد بوليصه الشحن والمنتج وبيتحجز على السيستم لكن ده في الأماكن اللي فيها فروع قريبة ان شاء الله لما يشتغل الفرع عندكم حتشوفي المعاملة حتتغير انتي مش بتدفعي فلوس الشحن على المنتجات عشان تنزلي تشيليها لأ هو ملزم يطلعهالك ماشي لو الكراتين كتيرة ممكن حد من عندك زوج او اخ ينزل معاه يساعده مش عيب بس مش لدرجه اول الشارع والكلام ده

{.... توقيع dina ali ....}

{..ماي واي ......}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالخميس أبريل 19, 2012 11:37 pm

الف مبروك مقدما علي الفرع

{.... توقيع ماي واي .... ....}

كرستين كيرلس

{..كرستين كيرلس..}
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى    مش هاعمل شغل مع ماى واى تاااااااااااااااااااااااانى  Emptyالأربعاء أبريل 25, 2012 12:22 am

شكرا لتوضيحك استاذه سهام

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1