لاااااااااازم لحل لهذه المشكله
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مرحبا بالجميع أسعدنا انضمامكم الينا ونتمنى لكم الفائده والمتعة ... ....تنبيه هاااااام جدا !!! رجاءا عدم وضع الصور النسائية أو أى صورة تخالف الدين الاسلامى سواءا فى التوقيعات أو الصور الرمزية حتى لا يتم حذفها ذلك لأننا نريد النجاح والتميز ولا نريد البعد عن الله ... مع تحيات ادارة المنتدى

المواضيع الأخيرة
» كل يوم عرض جديد لمدة ٢٢ يوم ----عرض الاحد ٥ مايو 2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأحد مايو 05, 2024 8:47 am من طرف محمد رفعت

» اول عروض عيد ميلاد ماي واي ال 22 عرض لمدة يوم الخميس فقط 2 مايو 2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالخميس مايو 02, 2024 9:57 am من طرف محمد رفعت

» بمناسبة عيد ميلاد ماي واي //لمدة ٢٢ يوم كل يوم عرض مختلف جديد في مايو 2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالخميس مايو 02, 2024 9:55 am من طرف محمد رفعت

» العروض الاسبوعية وهدايا النقاط في كتالوج ماي واي شهر مايو 2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء مايو 01, 2024 10:39 am من طرف محمد رفعت

» كتالوج ماي واي شهر مايو 2024 ،صور كتالوج شركة ماى واى شهر مايو 4-2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء مايو 01, 2024 10:38 am من طرف محمد رفعت

» اكسترا تنشيط شهر ابريل من 19_23 ابريل 2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة أبريل 19, 2024 11:30 am من طرف محمد رفعت

» متفوتوش عروض ابريل الحصرية .. خصم 65% علي برفان اكسبلوجن يوم الجمعه 19-4-2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة أبريل 19, 2024 11:28 am من طرف محمد رفعت

» كتالوج ماي واي شهر ابريل 2024 ، كتالوج شركة ماى واى شهر ابريل 4-2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالسبت أبريل 06, 2024 12:07 pm من طرف محمد رفعت

» كتالوج ماي واي شهر مارس 2024 ، كتالوج شركة ماى واى شهر مارس 3-2024
لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالسبت مارس 23, 2024 12:54 pm من طرف محمد رفعت

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..hassan ahmed..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 10:02 am

حرق الاسعاااااااااااار مشكله تقف
في طريقي
يجب
تجدوا طريقه
غير اني ابلغ
عن العضو اللي بيحرق
عشان انا ولا غيري هيعرف العضو اللي
بيحرق
انا عرفت اني في مافيا حرق الاسعار
في الاسواق
وانا فرحت
لما عملت اول اوردر
ليا وكان فيه
103 نقطه
وفرحت بالربح الخيالي
وبقيت افكر ازاي اوسع نشاطي
واجعل الاوردر
600 نقطه علي فاتوره واحده
دلوقتي
احبط من هذه المافيا
شامبو الكوبرا
موجود في الكتالوج ب
41
بيتباع ب22 جنيه
هذا يعقل
بالله عليكم
وفي المنشيه
بيتباع بـ 20
انا بفكر
اكبر دماغي
والحمد لله علي كده

{.... توقيع hassan ahmed ....}

{..abomnar9..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:28 pm

انا فقدت 5 خضوات من الشجرة بتاعتى بسبب هذا الموضوع

{.... توقيع abomnar9 ....}

موناليزا

{..موناليزا..}
عضو VIP
عضو VIP

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 4:38 pm

حسبنا الله ونعم الوكيل
لاوم الشركة تتصرف

{.... توقيع موناليزا ....}

{..abodabdo..}
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 4:50 pm

نصيحتى لا تحاولى التفكير لأنك لن تجدى حل ولن يستطيع أحد من التأثير على الشركة لأن نظام الشركة لم ولن يتغير ولن يتوقف من يحرقون الأسعار عن فعلتهم....... هذا رأيى المتواضع

{.... توقيع abodabdo ....}

ام ندي

{..ام ندي..}
عضو VIP
عضو VIP

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 11:23 pm

يااستاذ حسن ماتزعلش نفسك الموضوع في اسكندرية كلها مش المنشية بس وبعدين تمن الشامبو كدة كويس جدا سيبها علي الله واعمل اللي عليك بس انت المنتج اللي عليه عرض 2+1 تحسب تمن الاتنين وتقسمه علي الثلاثة يعنى الشامبو ب41 ج يبقي تمنه تقريبا 27.30 ج ممكن انت تبعه ب26او 25 ج علشان تجذب الناس ولو حد قالك في المنشية ب22 ج قولهم مغشوش واشتري دماغك

{.... توقيع ام ندي ....}

{..سمية على..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 11:33 pm

لازم يكون فى تصرف الشركة تقوم بيه اللى ياسس شركة كبيرة زى ماى واى لازم يكون يعرف يلاقى حل لهذه المشكلة مش اكبر همهم البيع الكثير للاعضاء والربح لاااااااااازم لحل لهذه المشكله 3233883801

{.... توقيع سمية على ....}

موناليزا

{..موناليزا..}
عضو VIP
عضو VIP

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالخميس مارس 01, 2012 3:24 pm

abodabdo كتب:
نصيحتى لا تحاولى التفكير لأنك لن تجدى حل ولن يستطيع أحد من التأثير على الشركة لأن نظام الشركة لم ولن يتغير ولن يتوقف من يحرقون الأسعار عن فعلتهم....... هذا رأيى المتواضع
شكل الكلام ده كده صح

{.... توقيع موناليزا ....}

{..سارة عوض عوض..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالخميس مارس 01, 2012 9:25 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] انت بتكلموا فى اية يا جماعة يعنى انا لما انزل من سعر المنتج جنية يبقى مكسبى انا جنية بس

ميجيش حق الموصلات الى بخدهاولا التعب الى بتعبة كدة تبقى خسرانة

{.... توقيع سارة عوض عوض ....}

{..سارة عوض عوض..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالخميس مارس 01, 2012 9:27 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] انت بتكلموا فى اية يا جماعة يعنى انا لما انزل من سعر المنتج جنية يبقى مكسبى انا جنية بس

ميجيش حق الموصلات الى بخدهاولا التعب الى بتعبة كدة تبقى خسرانة

{.... توقيع سارة عوض عوض ....}

{..hassan ahmed..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 11:11 am

ام ندي كتب:
يااستاذ حسن ماتزعلش نفسك الموضوع في اسكندرية كلها مش المنشية بس وبعدين تمن الشامبو كدة كويس جدا سيبها علي الله واعمل اللي عليك بس انت المنتج اللي عليه عرض 2+1 تحسب تمن الاتنين وتقسمه علي الثلاثة يعنى الشامبو ب41 ج يبقي تمنه تقريبا 27.30 ج ممكن انت تبعه ب26او 25 ج علشان تجذب الناس ولو حد قالك في المنشية ب22 ج قولهم مغشوش واشتري دماغك
عندك حق يا مدام ام ندي
انا تاجر اصلا في مجال الموبايلات
وشغلتي اللعب في عقول العملاء
والاقناع بالمنتج اللي عندي هو الاصلي
لكن الواحد بيستحرم
الكلام ده
بس مفيش غير كده
وانا فعلا بشتري
2+1
وبقسم التكلفه الكليه علي
3
عشان امشي البضاعه
وشكرا للمشاركه
وبالتوفيق لكي
ولجميع الاعضاء

{..ميادة..}
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 4:32 pm

انا مش فهمه انتوا لية مش مقتنعين ان ممكن يكون منتجات مقلدة ومغشوشة هما اللى قدروا يغشوا الادوية ويعملوها نفس الشكل مش هيقدروا يغشوا المنتجات دى بس لازم افصاح من الشركة بكدة عشان الناس تصدقنا لما نقول الرخيصة دى مغشوشة وضارة

{.... توقيع ميادة ....}

{..hassan ahmed..}
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 7:32 pm

ميادة كتب:
انا مش فهمه انتوا لية مش مقتنعين ان ممكن يكون منتجات مقلدة ومغشوشة هما اللى قدروا يغشوا الادوية ويعملوها نفس الشكل مش هيقدروا يغشوا المنتجات دى بس لازم افصاح من الشركة بكدة عشان الناس تصدقنا لما نقول الرخيصة دى مغشوشة وضارة
احنا مصدقين بس
لازم يكون هناك موقف من الشركه
لا تاخذ موقف المتفرج وتضع
اعضاؤها في وجه المدفع

{..ميادة..}
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 7:59 pm

[quote="hassan ahmed"]
ميادة كتب:
احنا مصدقين بس
لازم يكون هناك موقف من الشركه
لا تاخذ موقف المتفرج وتضع
اعضاؤها في وجه المدفع

تمام استاذ حسن وهو دة اللى انا بقوله ان الشركة لازم تعلن عن وجود منتجات مغشوشه سواء باعلان فى الشركة او فى الكتالوج وبكدة الناس هخاف من شرا المنتجات دى من المحلات وهيشتروها من الاعضاء اضمن وبكدة المحلات مش هتشترى من حد وعلى الاقل هيحد شوية من حرق الاسعار

{.... توقيع ميادة ....}

{..ميادة..}
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 8:11 pm

وبعدين الشركة لو اعلنت بوجود منتجات مغشوشة فى المحلات وانها لا تتعامل مع المحلات ولا تتعامل الا عن طريق اعضائها يبقى بكدة بتوكد ان مش هى اللى بتبيع جمله للمحلات دى وهترجع ثقة اىعضاء فيها

{.... توقيع ميادة ....}

حياه

{..حياه..}
عضو متميز
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: لاااااااااازم لحل لهذه المشكله   لاااااااااازم لحل لهذه المشكله Emptyالجمعة مارس 02, 2012 8:15 pm

ميادة كتب:

أنا شوفت الحاجه اللى فى المحلات هى هى

{.... توقيع حياه ....}

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1