السلام عليكم ورحمه الله و بركاته
ممكن طلب من استاذ محمد رفعت
انا و كل صاحباتى المشتركين فى الشركه عندنا شكوى عامة و حابين نوصلها للشركه
و بنطلب من حضرتك تكلمهم فى الموضوع ده لاننا بجد مش عارفين نشتغل و الناس مش بترضى تطلب بالنظام ده
اى حاجه نازله فى الكتالوج 50% بتكون مش متوفره ولا حتى حجز
و مثال على كده برفان تاتو من اول يوم فى الشهر مش موجود
طيب ليه المنتج بينزل فى الكتالوج طالما مش موجود ولا حتى حجز
و ليه بالتحديد المنتجات اللى عليها 50% هى اللى مش موجوده
هل ده يعنى ان الشركه بتعطى المنتجات اللى عليها خصم كبير لليدرات الكبيره فقط و باقى الاعضاء تقولهم ليس متوفر؟
و طبعا اعلنو من اول الاسبوع ان فى اجتماع مع المدير و انتظرو المفاجات و كلنا فرحنا و قولنا يمكن يبقى تعويض عن المنتجات دى و حاجه حلوه بمناسبه بدايه السنه
لقيناه عرض ضعيف جدا مذيب الدهون 1+1
يعنى مش مستاهل ان يعملو اجتماع و يقولو مفاجات و يعشمونا كده
ده عرض عادى جدا بينزل فى الكتالوج فى اى شهر مش مفاجاه ولا حاجه
هل الشركه لا تشجع الا الليدرات الكبار فقط؟
هل الاعضاء العاديين مش حقهم ياخدو المنتجات اللى عاوزينها
احنا بنجمع طلبياتنا كلها بحاجات احنا مش محتاجينها فقط لاكمال البرنامج بدل النقط اللى بتنزل لعدم توفر المنتجات اللى محتاجينها
و طبعا لاننا بنشترى منتجات مش محتاجينها بتتركن و بيبقى خساره لنا
يعنى احنا عاملين العضويات علشان نركن فلوسنا و نخسر ؟؟؟
حتى الهدايا غير متوفره و الدفايه غير متوفره و المفروض لو عدى شهرين تروح علينا والتاخير منهم هما
استاذ محمد احنا متعشمين فى حضرتك خير توصل صوتنا لاننا بجد يأسنا و كده هنبطل شغل فى الشركه نشترى منتجات من اى سوبرماركت بقى وخلاص غير منتجات الشركه